torsdag 14 oktober 2010

En dikt

Jag läste en så fin dikt som en av mina "systrar" skrivit:

När mörkret faller

Nu när mörkret faller
är jag glad att det tagit slut
så du kan minnas mig i ljuset
innan det har brunnit ut

där i skenet utav lyckan
ska jag stanna och minnas dig
bevara våra minnen
så du aldrig glömmer mig

så nu när mörkret kommer
faller tystnaden i hamn
och jag tar skrattet med mig
och gråter i din famn

Tänk vad hon kan sätta ord på hur jag känner det just nu...
Älskar dig söstra mi!!!

4 kommentarer:

  1. åh men sötisen... va gullig du är som lagt ut min dikt på din sida :D
    Älskar dig systra mi!
    dikten på tavlan är en kärleks dikt.. ska se om jag hittar igen den *ler*
    Puss

    SvaraRadera
  2. ja den finns kvar som tavla :D det går beställa från mitt jobb ;D bra va

    SvaraRadera