lördag 25 september 2010

Att inte räcka till

Har haft många dagar på sistone när jag känner att jag inte räcker till.. Mina vänner mår dåligt och jag skulle vilja göra allt för att de ska få det bra!! Vill att de ska vakna varje morgon med ett leende och en vetskap om att det är en underbar dag som står framför dem!
Men de går igenom allehanda skärseldar just nu med sjukdomar och handikapp och olyckor och dålig ekonomi och det känns som om det inte tar slut!!! Hösten 2010 borde gå till historien som en av de värsta rent psykiskt!!
Nåt händer hela tiden varje dag och ingen av dem hinner hämta sig förrns nästa smäll kommer..
Ska bli skönt att få åka ner till Stockholm i november och hjälpa syrran iaf.. så mycket som hon ställer upp på mig så vill jag ge tillbaka när jag kan :) Fast det är nog bäst att hon får laga lite mat iaf.. Jag kan bära maten när vi handlar eftersom sambon hennes är operererad i armen.
Jag och Alexander ska mysa med godis och se på film hahaha och ingen får smaka nananana ;)
Ska passa på att träffa lite andra vänner också och gå på bio och åka lite båt kanske *ler* och tamigtusan om jag inte ska leta mig till Nynäshamn och se hur Jufsica bor och få träffa hennes små trollungar *ler*

2 kommentarer:

  1. Syrran? Har du en sån? Skulle varit kul att träffa dig men det blev lite snabbt i helgen. Kommer tillbax nästa helg till barnprylsmarknaden - har ett kort till dig också! Har du bsetällt en sån där recepthållare till mig? Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp den finns hemma hos AnneMaj vad jag vet =)
    Jag ska kolla upp det och hämta hem den till mig isf så kan du kanske kika förbi antingen hemma eller på jobbet för jag jobbar i helgen... *ler*

    SvaraRadera