söndag 7 november 2010

Drömmar..

Jag hade en sån konstig dröm inatt.. Jag råkade få en fiskekrok i huvudet alldeles där hårfästet börjar i pannan.. Det var bara fjädrar som stack upp ur hålet och sen ju längre dagen gick i drömmen så växte kroken som var mer form av själva kroken på en galge.. Så jag kände hela tiden en metallkrok innanför huden i ansiktet.. =/
Samtidigt så befann jag mig på kyrkbyskolan för jag skulle vara med nea i skolan och när eftermiddagen kom så hade kroken växt så själva böjen satt i underläppen, folk började titta konstigt på mig och undrade vad det var så jag gick till Acke (skolsköterskan) så hon fick dra ur den försiktigt.. jag var alldeles livrädd för att hon skulle behöva skära upp hela ansiktet.. :(
Men det tog bara nån sekund så var den ute och det syntes inget i ansiktet.. det var så äkklitt för jag kände hela tiden metallen i ansiktet.. känner fortf nu när jag är vaken hur det kändes.. läskigt!!
Min älskade syrra Sessan leker drömtydare här och hävdar bestämt att drömmen tyder på att jag är rädd för att nån fått på mig kroken?!?!?
Måste nog slänga henne i badkaret så hon får svalka sin hjärna... mohahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar