onsdag 3 november 2010

Höstlov och semester!!!

Eftersom barna har höstlov den här veckan så har jag tagit en hel (!!) veckas semester!! Barna skulle till S och jag åkte till Syster Sessan för att få vila och umgås med henne.
I måndags morse tog vi så bussen till 08-land och viking line-terminalen *ler*. H hämtade barnen på terminalen och jag tog Cinderella tillsammans med Persson för ett dygns umgänge med mat och dryck och massa prat och skratt. Var jätteskönt att få ta det lugnt och sov så gott i hytten *S*.... jag är ju lika trevlig som vanligt när jag ligger still för länge så jag somnade ett par gånger..
När vi kom iland på tisdag em så mötte Sessan upp för att hjälpa till med packning och så lyxade vi med taxi hem till henne. Fick besök av Berglöf och hennes två små döttrar. Shit vad barn växer på ett år!!! :o
Sen gjorde Sessan jättegod mat som vanligt, ostgratinerad kycklingfilé med tomatsås och ris, så man var ju skapligt mätt efteråt!!
Idag har vi bara tagit det lugnt.. sov till 11 innan hon väckte mig!! Fast då hade jag varit vaken en liten stund vid 8...
Var och handlade lite mat så snart är det dax att fixa middag igen =)
Puss o kram gamlagam

1 kommentar: