lördag 6 november 2010

Njuter av livet!!

Är fortfarande kvar hos älskade Sessan på Söder.. Häromkvällen hade vi Jennie och Jufsica över på pizza och en öl.. Supertrevligt att få träffa dem igen!! Har ju inte setts på 3½ år nu!?!??!
Igår var jag ute på galej och äventyr!
Buss till slussen och jättetrevligt snack med tunnelbanekillen i kassan när jag frågade om vägen, sen tunnelbana till hötorget, träffade Lindell och tog en öl på en irländsk pub innan vi skulle på bio. Såg "The Last Airbender", den var riktig bra!! Men det visade sig vara en trilogi så vi får väl se fortsättningarna sen... Gick till en kina-restaurang på Sveavägen där de hade riktigt god kina-mat!! Men kyckligen var stark så det sved på läppen *S*
Sen gick vi bortåt Odenplan och spelade på biljard och drack öl på Jolo! Och jag vann flera gånger!!!! *chockad*
Sen lyckades jag åka tunnelbana tillbaka från odenplan till slussen och gick natuuuuurligtvis upp på fel sida så jag fick ringa Sessan och fråga hur jag skulle gå för att kunna ta bussen hem igen *S*
Medan jag gick och pratade med henne så visade det sig vara "min" buss som stod redo att gå så jag vidarebefordrade Sessans info om att jag skulle till Åsögatan för chaffisen så han skrattade och sa att jag skulle lyssna på hans sekreterare *S*
Så han stannade utan att jag behövde plinga att jag skulle av och så vinkade han så glatt åt mig åxå!! Det finns riktigt trevliga människor här nere!!
Sen lyckades jag somna på soffan när jag kom hem och sov så gott till kl 07.02 imorse när de ringde från larmbolaget vårat och undrade varför inte någon larmat av .. jag fattade nada först förrns jag fått klart att det var ju lördag och då öppnar vi ju 8!!! *morrar argt* ;)
Men nu ska jag ta tag i den här dagen åxå!! Puss o hej leverpastej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar