söndag 17 juli 2011

Helgen i sin helhet

Igår morse kom S och W för att passa småttisarna när jag och Nea hjälpte till på auktionen. Nea fick hjälpa T att sälja vid hans loppisbord och jag var i kiosken.
Försäljningen i kiosken gick betydligt bättre än det hade gått på loppisen så det var ju bra för Ingrid iaf :)
Väl hemma så gosade jag ner mig i soffan en stund för jag var lite trött i kroppen och hade en begynnande mensvärk på g. Vi var egentligen bjudna upp till S-byn på grillning men så plingade det på dörren och lill-kusin Erika dök upp!!!!
Jättekul!!! Blev jätteglad att få besök av henne!! =)¨
Hon passade på att hälsa på oss istf att följa killen hennes och se på fotbollsmatchen.
Senare åkte jag och S och barnen till Mora för att inhandla lite mjölk och frukostgrejer och passade på att äta på McD eftersom jag bara ätit en kokt korv med bröd under hela dagen..
Söndagen har jag mest spenderat på soffan med mensvärk, Olli hade sin kompis Emilia här..
Jag var dock upp och lagade mat och efter maten fick jag besök av Dorith som var kaffesugen.
När jag åter kröp ner i soffan så kom en liten Melle och kramade mig och säger följande:
-mammaaa... jag är hungrig.. och om jag äter en sån liten kladdkaka så blir jag mätt... och det VILL jag bli!!! *S*
Ja vad ska man säga om den ungen.. han är smart och rolig.. men han fick bara en macka istället!! =)
Sen kom han med sin gos-hund och ville åka till "sy-doktorn" och laga örat som höll på att lossna så det var bara att åka bort till pappa och maja... *S*
Men nu ska jag sova.. puss o gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar