söndag 14 februari 2010

alla hjärtans dag..

Ja den började ju bra iaf.. frukost på sängen i form av hjärtformade små mackor.. hon är ju för gullig min äldsta dotter =)
Hennes första alla hjärtans dag här i livet fick hon en liten docka av morfar och mormor som har ett dock-ansikte och lejon-kropp, jättefin!! Den är jag väldigt rädd om för hennes skull.. *ler* vill ju att hon ska ha nåt kvar som hon fått från mormor åxå..

Tänk om man nån gång kunde få bli väckt av den man älskade, få några kyssar, nån god smörgås.. nån liten present.. men men det är ju en utopi.. *ler*

Olivia har äntligen fått en lös tand! Hon går o vickar på den med lite skräckblandad förtjusning *S*
Jag och Linnéa erbjuder oss att dra ut den men vi får inte!! *S*
Hon käkade äpple i förhoppning om att den skulle fastna men det gick inte heller *S*
Ska bli spännande att se om hon tappar den =) När Linnéa tappade sin första så stod hon i duschen och jag hittade den inte så vi trodde den försvunnit ner i avloppet :( men så kom olli och hittade den!!! Stor lycka för Nea som kunde lägga den i ett glas vatten så hon fick en guldtia av Tandfén... ;)
Nu dax att åka o handla lite.. ska väl få i oss nån middag idag åxå.. och lite efterrätt dagen till ära kanske.. hmm tål att funderas på...
So long för ett tag!

3 kommentarer:

  1. Det är väl ingen utopi... Förr eller senare dyker kärleken upp ska du se! Bidde varken frukost på sängen eller kyssar här heller tyvärr men får väl ha det till godo 3-4 veckor till! Puss å kram!!
    P.S Får jag länka till dig från min blogg eller är du hemlig??

    SvaraRadera
  2. Glad alla hjärtans dag..
    puss och kram ...

    SvaraRadera