måndag 22 februari 2010

linda..

Igår var det 4 år sen du dog.. du är så enormt saknad av många..
Jag kommer ihåg alla våra samtal på msn och bb, hur vi diskuterade och gav goda råd åt varandra.. många sena nätter och samtal om killar o barn..
Kryssningen vi gjorde med Sessan o barna, bara du visste just då att jag bar på Melvin i magen.. och att jag tänkte behålla det lilla fröet i magen.. hur skulle jag kunna ta bort det?
Sen kom dagen när jag läste inne på bb om en tjej som förlorat sin bästa vän och jag visste rent instinktivt att det var dig det handlade om.. :( jag ringde och ringde på din mobil men fick ju såklart inga svar.. :(
Fick se bilder sen från din begravning.. blommorna var så vackra.. precis som du..
Önskar så att du hade fått vara kvar i livet.. fått se dina söta barn växa upp..
De minsta var ju jämngamla med mina och hur goa som helst..
Men jag hoppas att du har det bra där du är och att vi en dag ses igen.. jag har inte kunnat radera ditt nummer än ur mobilen..
Love you forever min vän!
Kram Katten

1 kommentar:

  1. Usch minns fortfarande den dagen på bb :( så hemskt att se och höra.. man önskar att den dagen aldrig skulle komma men det gjorde den :( KRAMAR OM min vän du är den bästa :)

    SvaraRadera