torsdag 18 februari 2010

Medarbetarsamtal

Hade medarbetarsamtal idag när jag började jobba. Det var både kul och jobbigt..
Skönt att iaf få höra vår tillfälliga chef Peter komma med upplyftande kommentarer.
Visst vet jag att jag oftast jobbar på bra men det är ändock skönt att få höra det av någon annan åxå.
Så kom vi överens om lite mål för mig som jag verkligen ska göra mitt bästa för att uppfylla så jag kan få ett bättre utgångsläge för mig själv i framtiden *ler*.
Men så kom ju den där jobbiga biten att prata om kollegorna åxå.... jag har ju inget emot dem privat men att jobba med folk som klagar på mig bara för klagandets skull är inte kul... och om de ändå kunde hålla sig till att komma med kommentarer om mitt arbete isf men att racka ner på mitt utseende kan knäcka mig vissa dagar.. jag vet ju hur jag ser ut men jag kan inte göra så väldans mycket åt det..
Men det är väl bara att bita ihop och stå ut ett par månader till... *suck*
Sen ska jag bli vacker och rättvis och intelligent *S*
Nu ska jag ta på mig arbetskläder och ge mig ut i den onda världen igen..
So long and take care!

2 kommentarer:

  1. Och VAD skulle det vara för fel på ditt utsende om jag får fråga???? Är det en skönhetsstävling att jobba på OK eller? Vilka j-a idioter

    SvaraRadera