tisdag 25 maj 2010

Telefoner

Hur överlever man utan en mobil eg? Hur klarade man sig innan? Jag har min med mig jämt!! Känner mig helt naken utan den! Den delar glädje och sorg med mig. Sms om att någon dött.. eller sms från någon som över alla under verkar tycka om mig!?
Roliga sms som får mig att skratta eller gulliga sms som får mig tårögd av lycka, elaka sms har åxå förekommit som fått mig rasande.. jo det är sant, även jag kan bli arg!
Har min även som väckarklocka, konstigt det åxå att jag vaknar av alarmet men inte av sms-signalen när jag sover? Slipper ha klocka på mig eftersom jag har mobilen.
Sen alla de här långa långa samtalen med någon mysig människa.. fast Sessan måste man prata med på hemtelefonen för annars tar det slut på batteriet, hahahaha! Sist pratade vi i 3 timmar och 19 min.. men kul har vi och älskar henne gör jag!!
Nu ska jag och mobilen hämta Olli i skolan .. ja just ja.. Melle lär ju följa åxå hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar