måndag 24 maj 2010

Uppdaterar lite

Begravningen gick bra, det var jag och pappa och Maja och Johnny och Lina som åkte dit. Träffade lite kusiner som man inte sett på ett bra tag så det var ju positivt. Själva akten var åxå fin, och så hade de sången "Där rosor aldrig dör" så det stack till lite extra i hjärtat då. Vi hade den ju på både mormors och mammas begravning..
Men sen är det så grymt jäkla jobbigt att gå runt kistan och säga hejdå, det värker i hela hjärtat och det känns som om tårarna aldrig kommer att ta slut :(
Begravningskaffet hade de i Röjeråsens bystuga och där har jag inte varit sen Robban fyllde 60 år.. kändes ju lite ironiskt att båda gångerna jag varit där så har det varit för Robbans skull.. först har han kalas och ett par år senare är han död...
Tänk att jag aldrig kan vänja mig vid att de jag tycker om dör ifrån mig.. medan alla andra verkar leva hur länge som helst..

Skeergalan gick kanonbra åxå!!! Och vilken himla tur att det var Stefans helg att ha barnen så han åxå fick se Linnéa uppträda för en gångs skull!! Det var 2 st MYCKET stolta föräldrar där!! *ler*
Linnéa var mest lycklig över att Nanne Grönwall hade sagt att Linnéa var fin!! *S* och så hade hon fått autografer av både Nanne och hela Team Moraeus *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar